فتوشاپ

فتوشاپ صفر تا صد

فتوشاپ

فتوشاپ صفر تا صد

فتوشاپ به صورت حرفه ای واصولی را همراه با نکات کلیدی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آموزش فتوشاپ


این همان superguide است که در آن می توانید کلیه ویژگی ها و آموزش های جدید در Photoshop 2020 را پیدا کنید.

همچنین می توانید تمام راهنماهای فوق العاده ما را در اینجا مشاهده کنید ، لیست تمام ویژگی های جدید در Photoshop و Lightroom از سال 2007 (CS3)

همه ساله حدود زمان Adobe MAX ، ما در همه برنامه های CC یک بروزرسانی بزرگ دریافت می کنیم و فتوشاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. Adobe به روزرسانی های سه ماهه را رها می کند ، اما یکی از MAX همیشه بزرگترین است. شایان ذکر است ، در بازی نامگذاری Photoshop ، ((Photoshop (نسخه)) ، سپس Photoshop (CS) ، سپس Photoshop (تمدید و استاندارد) ، به Photoshop CC ، Photoshop CC (سال)) ، (شمارش همه چرخش ها - Photoshop LE ، Photoshop Elements ، Photoshop Lightroom ، Photoshop Mobile ، Photoshop Lightroom Mobile و خواهران و برادران دیگر) اکنون این فقط به نام Photoshop 2020 خوانده می شود نه Photoshop CC 2020. نه ، این بدان معنی نیست که به جعبه های همیشگی ، یعنی اشتراک در اینجا برای ماندن است. امسال این یک نسخه بزرگ است و ویژگی های بسیار خوبی وجود دارد. بیایید اکنون به آنها نگاه کنیم.


PHOTOSHOP 2020 SUPERGUIDE

مشکلی در عکسبرداری فتوشاپ 2020

Advanced Warp (Warping یک دایناسور و سایه)

پانل های از پیش تنظیم جدید ، (استفاده از شیب ها برای رنگ آمیزی یک تصویر)

اضافه کردن یک تیرگی پس زمینه

فتوشاپ در iPad

برداشتهای PRESETS

پس از سالها ، سرانجام فتوشاپ پیش تنظیم های پیش فرض را به روز کرد. شیب ها ، الگوی ها ، سواچ ها ، سبک ها و شکل های لایه ای همه محتوای کتابخانه جدید را دریافت کرده اند. نگران نباشید ، اگر آن الگوی حباب را دوست دارید ، تمام پیش تنظیم های قدیمی هنوز تحت "میراث" موجود هستند. این موارد همه از مدیر از پیش تعیین شده ، به پنل های فتوشاپ منتقل شده است. اگر به یاد می آورید که چگونه برس ها و چاله ها در گروه ها مجددا سازماندهی شدند ، اکنون این ویژگی ها را با پنل های از پیش تعیین شده جدید دارید. نکته: Cmd / Ctrl + بر روی زیر پوشه ها کلیک کنید تا همه آنها را یکباره گسترش داده یا جمع کنید. اکنون شیب ها به عنوان موارد کتابخانه در دسترس هستند.




این ویژگی بزرگ اما قادر به تغییر ایستگاه از پیش تنظیم شده با یک کلیک است. برای اعمال می توانید از پانل ها به داخل سند بکشید. اگر انتخاب وجود داشته باشد ، آنها به انتخاب نقاب می شوند ، در غیر این صورت به عنوان لایه های تنظیم ظاهر می شوند. همچنین می توانید آنها را مستقیماً در پنل لایه ها بکشید. اکنون می توانید بر روی گزینه های مختلف از پیش تعیین شده برای مبادله با یک کلیک کلیک کنید.


آموزش پنل جدید Gradient را اینجا ببینید




مسلماً برخی از موارد مفید دیگری که من در مورد آنها امیدوار بودم ، مانند نمادهای رسانه های اجتماعی و عناصر UI از پیش تنظیم های جدید گم شده اند (چگونه می توانید خود را بسازید) ، آنها پیشرفتی نسبت به آنچه قبلاً داشتیم. (90 نفر خواسته شده اند تا از پیش تعیین شده های خود بازگردند).


ابزار انتخاب OBJECT

ابزار Object Selection بسیار مهیج است. در 2 عطر و طعم ، مستطیل و لاسو عرضه می شود. این ابزار شگفت انگیز شما را قادر می سازد تا روی یک عکس یا تصویر بکشید و از آن شیء کنید و سپس Photoshop به طرز جادویی آن را برای شما انتخاب کند ، مانند Select Subject ، اما متمرکز تر. می توانید آن را با مستطیل انتخاب کرده و سپس گزینه Lasso را با صدای خوب تنظیم کنید. مانند همیشه Shift به انتخاب اضافه می کند ، در حالی که Alt / Option کم می کند. این مانند یک جادوی جادو و یک لزوی مغناطیسی در یک است ، اما از موتور Sensei ، موتور AI Adobe استفاده می شود. شایان ذکر است ، Select Subject AI نیز به روز شده و اکنون بسیار بهتر عمل می کند. همچنین می توانید Object Selection را در قسمت Select و mask پیدا کنید.


آموزش کامل انتخاب شی را از اینجا ببینید


   


WARP ترانسفورمر پیشرفته

این یکی از ویژگی های جدید مورد علاقه من در Photoshop 2020 است. اکنون پیچیدن اشکال اشیاء یا بسته بندی بافت ها بر روی آنها ساده تر است. با استفاده از یک لایه فعال ، ویرایش> Transform> Warp را فشار دهید یا Cmd / Ctrl + T را برای تبدیل رایگان و کلیک راست کلیک کرده و تار را انتخاب کنید. پس از ایجاد پیچ ​​و تاب ، می توانید شبکه ای از نوار گزینه های ابزار را انتخاب کنید.


بهترین قسمت این است ، اگر alt / Option را نگه دارید و روی شبکه بکشید ، می توانید مش را در هر کجا که بخواهید تقسیم کنید. این شما را قادر می سازد شکاف های سفارشی را انجام دهید.




در اینجا چند مورد سرگرم کننده وجود دارد که من با تست تار بازی کردم.


 


تا آنجا که پیچ و تاب ، من را به یاد کار با مدل سازی سه بعدی. با 3D شما نقاط ، رئوس و سطوح دارید. در اینجا همان ، می توانید بر روی سطوح بکشید تا پیچیده شود ، یا نقاط را انتخاب کنید و بکشید. بعد از کلیک بر روی یک نقطه ، می توانید دسته های Bezier را نیز انتخاب کنید.


اگر Shift را نگه دارید ، می توانید چندین نقطه را انتخاب کنید و بخش ها را با هم حرکت دهید. با چند امتیاز انتخاب شده ، جعبه انتخاب را مشاهده خواهید کرد. مکان نما خود را به لبه حرکت دهید تا یک پیکان کوچک را ببینید. می توانید از این کار برای پیچاندن یا نفخ کردن نقاط استفاده کنید.


 آموزش WARP را مشاهده کنید


اهداف کوتاه به لایه ها

این یکی است که مدتی منتظر آن بودیم. پیش از این اگر می خواهید لایه هایی از Smart Object درست کنید ، باید Smart Object را در یک پنجره جدید باز کنید و سپس لایه ها را به سمت سند اصلی بکشید. مورد استفاده ساخت اقلام مشتق است ، که در آن همه لایه ها به جز یک یا 2 مورد مانند شماره گلوله ها روی هر یکسان یکسان هستند.


اکنون تنها کاری که باید انجام دهید اینست که روی Smart Object کلیک راست کرده و گزینه Convert to Layers را انتخاب کنید. اگر چندین لایه در Smart Object وجود داشته باشد ، آنها به یک گروه لایه تبدیل می شوند.




آگاهی از محتوای سفارشی هنوز کامل است

آخرین بروزرسانی بزرگ Photoshop برخی از موارد را اضافه کرد


نظرات (۱)

  • ساک دستی تبلیغاتی
  • سلام، ممنونم از مطالب خوبتون. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی