فتوشاپ

فتوشاپ صفر تا صد

فتوشاپ

فتوشاپ صفر تا صد

فتوشاپ به صورت حرفه ای واصولی را همراه با نکات کلیدی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آموزش فتوشاپ

بیاموزید که چگونه با استفاده از دستور Free Transform در فتوشاپ ، تصاویر را مقیاس ، چرخش ، تلنگر ، افراشتن ، تحریف و پیچاندن کنید کاملاً بروزرسانی شده برای Photoshop CC 2019!

نوشته شده توسط استیو پترسون.
در این آموزش ، من به شما نشان می دهم که تصاویر را با مقیاس ، چرخش ، تلنگر ، چکش ، تحریف و پیچ و تاب ، همه با استفاده از دستور Free Transform در فتوشاپ نشان می دهید. من همچنین نکاتی را برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Transform Free ، و برای تبدیل تصاویر بدون از دست دادن کیفیت ، درج می کنم.

ما با یادگیری نحوه مقیاس گذاری و چرخش تصاویر با گزینه های اصلی تبدیل شروع می کنیم. سپس ما به تحولات پیشرفته تر (Skew ، Distort و Perspective) همراه با بهترین راه های استفاده از آنها خواهیم پرداخت. از آنجا با حالت قدرتمند Warp در Photoshop مقابله خواهیم کرد و یاد می گیریم که چگونه تارهای سفارشی ایجاد کنید ، به علاوه نحوه انتخاب و ویرایش اشکال از پیش تعیین شده فتوشاپ! و در پایان ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید از دستورات Rotate و Flip استاندارد Photoshop ، نتایج چشمگیر تری بگیرید ، از جمله اینکه چگونه به راحتی می توانید یک اثر تصویر آینه چهار طرفه ایجاد کنید!

این آموزش به طور کامل به روز شده است تا شامل تغییرات Adobe ایجاد شده در Free Transform از Photoshop CC 2019 باشد. بنابراین برای بهترین نتیجه می خواهید از Photoshop CC استفاده کنید و می خواهید مطمئن شوید که نسخه شما به روز است. اگر مدتی از Photoshop استفاده کرده اید و فقط باید در مورد تغییرات Free Transform در CC 2019 اطلاعاتی کسب کنید ، آموزش جدید ویژگی ها و تغییرات من را بررسی کنید.


 
بیا شروع کنیم!

این آموزش را به صورت PDF آماده چاپ بارگیری کنید!

https://maktabtv.com/Courses/photoshop/

برای دنبال کردن ، پیش بروید و هر تصویری را باز کنید. من از این تصویری که از Adobe Stock بارگیری کردم استفاده خواهم کرد:

تصویری که برای آموزش Free Transform استفاده خواهد شد. اعتبار: Adobe Stock
تصویر اصلی. اعتبار: Adobe Stock.
در پانل Layers ، تصویر من را در لایه Background می بینیم:

پنل لایه های Photoshop که تصویر را در لایه Background نشان می دهد.
پانل Layers که تصویر را در لایه Background نشان می دهد.
کدام نوع لایه ها را می توانیم در فتوشاپ تبدیل کنیم؟
Photoshop به ما امکان می دهد تا تقریباً هر نوع لایه ، از جمله لایه های مبتنی بر پیکسل ، لایه های Type ، لایه های شکل و حتی اشیاء هوشمند را تغییر دهیم (که در یک لحظه به آنها خواهیم پرداخت).

اما یک لایه که نمی توانیم آن را تغییر دهیم ، لایه Background است و دلیل این است که لایه Background قفل شده است:

لایه Background در Photoshop در جای خود قفل شده است.
لایه Background در جای خود قفل شده است.
دستور Free Transform در زیر منوی ویرایش در نوار منو یافت می شود. اما با قفل کردن لایه Background ، دستور greedy شده است:

هنگام انتخاب لایه Background ، دستورات Transform Photoshop در دسترس نیست.
گزینه های Transform در دسترس نیست.
نحوه باز کردن لایه Background
برای رفع این مشکل ، با کلیک کردن روی نماد قفل ، به سادگی لایه Background را باز کنید:

باز کردن لایه Background در پنل لایه های Photoshop.
روی نماد قفل کلیک کنید
سپس به منوی Edit برگردید و Transform Free را برای انتخاب آماده خواهید دید:

دستور Free Transform اکنون از طریق منوی ویرایش در Photoshop در دسترس است
انتقال رایگان اکنون در دسترس است.
نحوه جلوگیری از شفافیت هنگام تبدیل یک لایه
تنها مشکل اکنون این است که اگر Free Transform را انتخاب کنم و سپس با کلیک کردن و کشیدن یکی از دسته ها ، تصویرم را کوچکتر کنید ، به الگوی checkerboard در پشت تصویر می رسم. الگوی checkerboard نحوه نمایش شفافیت Photoshop است:

اندازه گیری تصویر کوچکتر با استفاده از Free Transform فضای بوم خالی را با شفافیت پر می کند.
اندازه گیری تصویر کوچکتر فضای خالی بوم را با شفافیت پر می کند.
دلیل اینکه ما شاهد شفافیت هستیم این است که من در حال حاضر هیچ لایه دیگری در زیر تصویر خود ندارم:

پنل لایه های فتوشاپ که یک لایه را در سند نشان می دهد.
این سند حاوی یک لایه واحد است.
یک لایه جدید در زیر تصویر اضافه کنید
بنابراین برای رفع آن ، یک لایه جدید اضافه می کنم. و نوع مورد علاقه من برای استفاده از یک پس زمینه ، یک لایه رنگ جامد است.

ابتدا کلید Esc را روی صفحه کلید خود فشار می دهم تا بدون ذخیره تغییرات من ، فرمان Free Transform را لغو کنم. سپس روی نماد New Fill یا Adjustment Layer در پایین پنل Layers کلیک می کنم:

با کلیک بر روی نماد New Fill یا Adjustment Layer در پنل Photoshop's Layers
روی نماد New Fill یا Adjustment Layer کلیک کنید.
و من Solid Color را از لیست انتخاب می کنم:

اضافه کردن یک لایه فیلتر Solid Color در فتوشاپ
اضافه کردن یک لایه پر رنگ Solid.
نکته جالب در مورد لایه پر رنگ Solid Color این است که می توانید هر رنگی را که می خواهید از Color Picker انتخاب کنید ، آسان است. برای این آموزش چیزهای ساده را حفظ خواهم کرد و رنگ سفید را برای پس زمینه خود انتخاب می کنم و سپس برای بستن Color Picker روی OK کلیک می کنم:

انتخاب رنگ سفید برای لایه Solid Color fill در Photoshop
انتخاب رنگ از انتخاب رنگ.
سپس در پنل لایه ها ، لایه Solid Color fill را زیر تصویر بکشید:

در پنل لایه های فتوشاپ لایه پر رنگ Solid Color را در زیر تصویر بکشید
لایه پرش را زیر تصویر بکشید.
برای انتخاب آن روی لایه تصویر کلیک می کنم:

انتخاب لایه تصویر در پنل لایه های فتوشاپ
انتخاب لایه تصویر.
و این بار اگر Free Transform را از منوی ویرایش انتخاب کرده و یک دسته را به آن بکشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی